ILMU UNTUK MEMANGGIL SESEORANG BALIK KE RUMAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Masalah rumah tangga ini banyak sekali. Ada isteri tinggalkan suami, suami tinggalkan isteri dan bermacam-macam lagi.

Cara ini berat juga amalan akan tetapi baik cuma anda baca surah 36 untuk kadar yang tertentu ditiupkan pada pakaian orang yang dimaksudkan itu. Kemudian simpanlah baju atau kain yang telah ditiupkan dalam almari insyallah dalam tempoh kurang 41 orang yang dimaksudkan itu akan pulang kepada anda.

Bagi yang belum khawin seperti tunang atau seumpaya dengannya anda mestilah cari kain atau pakaian orang yang dimaksudkan itu. Insyallah orang yang dimaksudkan itu akan mencari anda tanpa menunda-nunda dalam tempoh kurang 41 hari tapi mesti mempunyai niat yang baik bukan untuk mengena-genakan orang.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to ILMU UNTUK MEMANGGIL SESEORANG BALIK KE RUMAH

  1. Mastura says:

    Assalammualaikum,

    Saya ingin meminta nasihat Akan masalah saya Ni. Saya Dan suami saya disihir orang dgn ilmu guna guna . Alhamdullilah saya sempat berubat Dan dalam process penyembuhan tetapi suami saya Tak percaya Dan Tak mahu berubat malah dia dah Tak nak balik Rumah . Anak2 pun dia dah Tak kisah lagi. Orang yg sihir kami mahu kami bercerai Dan hancurkan famili kami.
    Saya mohon tunjuk ajar tuan Akan Hal Ni.

    Terima kasih

  2. buyexxx says:

    Assalamualaikum,

    Tempah e-book http://www.ilmupengasih.com

    Semua Pembeli DIJAMIN Menerima Download Link Pakej Lengkap Ilmupengasih.com Dalam Masa kurang daripada 24 Jam selepas membuat pembayaran.

    Cara mendapatkan e-buku ilmupengasih.com

    LANGKAH 1
    Anda boleh melakukan bayaran RM30.00 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera.Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima e-buku http://www.ilmupengasih.com

    · ATM Deposit
    · ATM Transfer
    · Fund Tranfer
    · GIRO Interbank Transfer
    · MEPS Interbank Funds Transfer
    . Funds Transfer

    Malayan Banking Berhad ( swift code MBBEMYKL)
    Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
    No Akaun :112362122486

    CIMB BANK (swift codeCIBBMYKL )
    Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
    No Akaun :12610000852207

    PUBLIC BANKSWIFT (swift code PBBEMYKL)
    Nama Akaun :ASYAARI ABDUL RAHMAN
    No Akaun :4477-6402-5923-3103

    LANGKAH 2
    Selepas anda membuat pembayaran sila email butir-butir dibawah ke buyexxx@ilmupengasih.com dan sila sms saya di 0196194600 (jika anda merasakan terlalu panjang butir dibawah maka anda boleh maklum kepada saya dengan cara yang seringkas yang boleh) sms anda amat penting bagi saya kerana saya dapat menghantar e-book ilmupengasih dengan kadar yang segera.

    Jika anda tinggal luar negeri dan berhajat dan ingin membeli e-book http://www.ilmupengasih.com secara TT (telegrafic Tranfer) saya ada meletakan swift code bagi memudahkan dan sila email ataupun sms saya di 6.019.6194600 selepas pembayaran dibuat bagi memudahkan saya untuk menghantar e-book ilmupengasih.com dengan kadar yang munasabah.

    Nama Anda :
    Jumlah Pembayaran:
    Bank :
    No rujukan : (jika ada)
    Alamat Emel Anda :
    No tel anda :

  3. buyexxx says:

    Assalamualaikum,

    boleh saya tahu apa masalah yang saudara hadapi

    sekian terima kasih

Tinggalkan Jawapan

