ILMU ROAD BLOCK

Assalamualikum dan salam sejahtera,

Merujuk kepada perkara diatas semenjak ilmu ini saya keluarkan maka banyak juga komen atau ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan ilmu diatas dan tidak kurang juga yang komen tidak berapa faham dengan tulisan yang saya tulis.

Untuk pengetahuan semua sebagai contohnya anda telah ditahan oleh pihak yang tertentu berkemungkian anda lupa mengidupkan lesen ataupun cukai jalan ataupun seumpanya. sebelum ini memang banyak bertanyakan jika saya mempunyai jalan atau cara dimana apabila ditahan pihak berkuasa dengan budi bicara atau belas kasihan sesemasa insan pihak itu melepaskan kita daripada mengenakan saman ataupun seumpama dengannya.

Akan tetapi jika kita berkemampuan menghidupnya maka hidupkanlahnya. Akan tetapi bagaimana pula kepada gologgan yang kurang kemampuan dimana tidak ada wang yang cukup untuk menghidupkan lesan ataupun cukai jalan atau seumpama dengannya. Akan tetapi selepas anda mempunyai wang yang cukup maka sila bayar dan jangan melengah-lengahkan untuk membayarnya.

Apabila anda mengamalkan ilmu ini insyallah pihak berkenaan dengan belas kasihan kepada kita melepas kita dan kebiasaanya mereka akan menginggatkan kita supaya membayar atau membeli lessen atau cukai jalan ataupun seumpanya. Untuk pengetahuan semua kebanyakan yang membeli e-book kebanyakannya 2 golonggan yaitu pemandu motosikal dan pemandu lori. Bagi yang telah membeli ilmu ebook ilmu pengasih.com dimana semasa anda membeli ebook anda hanya perlu mengamalkan ilmu seperti dibawah :

  • ilmu penunduk pengasih sulaiman
  • ilmu penunduk pengasih yusuf
  • ilmu suami isteri anak dan lain2

Setiap ilmu yang diatas ada kelebihan masing-masing.

Perancangan adalah amat penting janganlah pada saat yang akhir baru kita hendak membayar lessen ataupun cukai jalan kebanyak orang kita amat suka membayar pada saat akhir. Disini saya harap dengan penjelasan ini orang2 persorang lebih faham kelebihan ilmu ini kerana sms yang saya terima banyak dan email pun tidak kurang banyak juga dengan apa yang saya tulis saya berharap anda faham.

Sekian terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to ILMU ROAD BLOCK

  1. Zack Hafiq berkata:

    kat mane boleh saye dapat kan buku E-book tuh??

  2. fiza berkata:

    ilmu menyekat kehamilan istri ad x?

    • buyexxx berkata:

      Assalamualaikum

      maaf tiada ilmu tersebut akan tetapi boleh gunakan ilmu salamun qaulam ataupun ilmu yahuu

      sekian terima kasih

Tinggalkan komen