ILMU PENGASIH GULA-GULA /MINYAK PENGASIH

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Diatas pertanyaan individu yang tertentu dimana menanyakan kepada saya tentang ilmu pengasih gula-gula. Sebenarnya ilmu ini boleh digunakan samada pada gula-gula ataupun gula-gula getah atapun pada minyak wangi untuk dijadikan minyak pengasih.
Caranya tidaklah begitu susah jika ingin membuatnya. Untuk mengetahuan semua rasanya ilmu ini memang sudah pun diketahui ramai akan tetapi lama kelamaannya ianya hilang dimakan oleh zaman. Bagi yang ingin memilikinya maka disini saya ingin menyarankan bahawa janganlah membuatnya untuk tujuan maksiat, menunjuk kehebatan, riak ataupun seumpamanya. Salah satu yang saya amat takut ialah tidak kiralah samada untuk pengasih ataupun ilmu-ilmu yang lain digunakan untuk membuat kejahatan kita perlulah ingat bahawa hidup kita bagaikan bola kadang-kadang kita diatas dan kadang-kadang kita duduk dibawah. Jika kita digunakan untuk memperbuat maksiat maka balasan samada didunia ataupun akhirat gunalah dengan sebaik yang mungkin dan gunakan untuk kebaikan seperti supaya anak kasih pada bapanya, isteri kasih pada suaminya, suami kasih pada isterinya ataupun seumpamanya.
Bagi yang ingin membuat minyak pengasih silalah pilih minyak wangi yang kuat sekali baunya akan tetapi mestilah kandungan tiada alkohol ataupun benda-benda yang mengharamkan tidak semestinya ianya seperti minyak atar, minyak yang biasa dibawa balik daripada mekah boleh digunakan minyak yang moden akan tetapi mestilah tidak ada kandungan yang mengharamkan. Boleh gunakan minyak one – drop perfume ataupun seumpamanya.
Ada yang juga bertanyakan kepada saya samada orang-orang lombok mengunakan ilmu ini. Dan Apakah amalan dimana boleh membuat seorang wanita tergila-gila kepada orang lelaki itu. Untuk menjawap persoalan itu sebenarya memang banyak sekali ilmu dimana boleh membuat samada lelaki ataupun wanita yang tergila-gila diantara satu sama lain. Seperti ilmu pengasih tumit, ilmu bakar daun, ilmu bakar telur dan banyak lagi. Ilmu ini sangat power yang saya takut ialah seorang itu ataupun individu tersebut akan mengunakan tujuan maksiat sebab itu saya tidak memberinya cuma saya memberi ilmu tumit kaki.
Selain daripada itu ada juga yang bertanya kepada saya samada benar ataupun tidak pakaian dalam kita boleh dibuat sebagai penunduk. Untuk menjawap persoalan ini maka saya setuju kerana pakaian dalam kita ini boleh dibuat sebagai penunduk dan pengasih. Selain daripada itu ingin saya memberitahu ataupun menghebahkan bahawa sejak kebelakangan ini ada banyak bertanya berkenaan ilmu digunakan oleh orang asli atapun seumpanya.
Untuk menjawap soalan ini maka apa yang saya nasihatkan bahawa apabila cukup panjang kuku potonglah ianya dan apabila cukup masa panjang bulu kelamin ataupun bula ketiak kita buanglah ia. Pendapat saya ialah apabila cukup sahaja 40 hari buanglah ia kerana biasanya seorang dukun itu akan meminta rambutnya, kuku kakinya, kuku tanggannya dan bulu kelaminnya kemudian dibakar serta dibaca dan dipujanya kemudian di asapnya dan kita letakan pada minuman ataupun makanan maka seseorang itu akan terpesona dan jatuh cinta dan walaupun orang itu tidak secantik mana pada matanya amat cantik bagaikan puteri dikayangan. Itu sebabnya Islam menyuruh kita membuang kuku dan bulu-bulu yang tertentu seperti ketiak dan bulu kelamin inilah salah satu sebabnya.
Saya harap segala pertanyaan dimana saya tidak sempat untuk menjawapnya maka dengan ulasan saya ini mungkin terjawap segala persoalan saudara-saudari.
sekian terima kasih
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to ILMU PENGASIH GULA-GULA /MINYAK PENGASIH

  1. Anonymous says:

    saudara..saya ada membeli e-book saudara tidak lama dahulu..kalau ada tambahan ilmu tu..mcm mana utk saya perolehinya?

  2. APIT BAHA says:

    benarkah ilmu-ilmu ini dapat memberi kita pasangan hidup????saya harap dapat jawapanya sbb sudah sekian lama saya tidak mempunyai pasangan kekasih…harap mendapat jawapanya

  3. Anonymous says:

    Indah kabor daghi ghoper je niehh

  4. eddy anuar says:

    askm…sy bmnt untk memiliki e’book ilmu pengasih…tp sy ingn btnye bagaimane untk sy mendapat kn nye dgn cr yg mudah krane sy krg mahir menggunakan internet…

    • buyexxx says:

      Assalamualaikum dan salam sejahtera,

      Cara yang paling mudah ialah saudara boleh membuat pembayaran secara mesin ATM sebanyak RM30.00 kemudian sila sms saya alamat email saudara insyallah dalam masa kurang daripada 4 jam saudara akan mendapat e-book ilmupengasih.com saya

      sekian terima kasih

  5. Hafidz says:

    Assalammualaikum….,saya pernah membeli ebook ilmu pengasih ini dulu…
    Malangnya selepas komputer saya diserang virus…seluruh file itu hilang…
    Saya pernah sms kepada saudara untuk mendapatkan salinannya semula jika boleh.
    Ini adalah kerana saya cuba download semula dengan menggunakan link dan password yang diberi semasa belian yang terdahulu, tetapi tidak boleh. Pautannya telah ditamatkan.
    Harap boleh membantu saya…email saya : serimelaka@gmail.com

  6. sy kini berusia 38th tapi sehingga ini masih belum dapat pasangan harap tuan sudi mebantu

  7. buyexxx says:

    Assalamulaikum dan salam sejahtera,

    saudara boleh emel ataupun sms saya insyallah saya akan cuba menjawabnya dengan sebaik yang mungkin

    sekian terima kasih

  8. buyexxx says:

    Assalamualaikum,
    Sila rujuk laman http://www.ilmupengasih.com untuk keterangan lanjut.

    sekian terima kasih

  9. buyexxx says:

    Assalamualaikum,

    nanti boleh tak berikan nama akak dan suaminya

    sekian terima kasih

Tinggalkan Jawapan

