ILMU PENUNDUK

Ilmu penunduk banyak kegunaannya ianya boleh digunakan semasa berniaga atau untuk kegunaan peribadi. Sifat ilmu ini adalah untuk menunduk individu-individu tertentu supaya hajat si pemakai insyallah ditunaikan. Ilmu ini kian lama telah dilupai akan tetapi apabila keadaan terdesak barulah kita hendak mencari ilmu ini.

Ilmu ini saya telah pelajari daripada seorang kiyai daripada indonesia dengan cara tidak sengaja oleh kerana merujuk daripada nama saya ia boleh dikatakan rezeki saya ini berat sedikit daripada orang lain dan ianya boleh digunakan ketika hendak berniaga. Untuk pengetahuan umum ilmu ini memang lama saya tidak memakainya akan tetapi baru-baru ini saya telah mengajar ilmu ini kepada beberapa orang melalaui internet kepada individu-individu tertentu boleh dikatakan kebanyakan mereka adalah bekerja sebagai unit trust consultant, insurans consultant dan beberapa individu yang bekerja di syarikat MLM.

Mula-mula saya amat takut hendak mengajarnya akan tetapi beberapa kali mereka meminta saya mengajarnya kehidupan mereka berubah daripada sehari ke sehari banyak kes-kes dapat close. Yang paling mengembirakan saya baru-baru ini seseorang yang bekerja di Unit trust consultant telah meraih pelaburan sehingga dapat meraih pelanggan diantara 3-5 sehari setelah sekian lama tidak dapat sebarang pelanggan Selain daripada itu ilmu ini pun telah diminta oleh kaum hawa bagaimana hendak supaya para suami untuk mendengar kata mereka dan banyak lagi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to ILMU PENUNDUK

  1. assalamu`alaikum saya ingin mempelajari ilmu penunduk untuk memudahkan routin tugas saya sebagai pegawai tekun yang mana berhadapan dengan peminjam2 yg terlalu liat untuk membayar balik pinjaman mereka serta menghadapi bos2 saya yg terlalu menekan sehingga membuatkan saya tidak seronok untuk bekerja.
    harap dpt membantu saya , sekian yg mengharap terima kasih

  2. Umu says:

    Suami saya dirampas secara ilmu hitam. Segala hak saya seperti muta’ah, edah & sebagainya tidak diberi… malah nafkah anak saya juga perlu dipinta bagaikan pengemis. Kini anak saya pula mula menjauh – saya pasti ini semua ilmu hitam kerana dia dan betina itu pernah berkata akan merampas segala kebahagian saya tanpa saya sedari

    Dengan ini, adakah ilmu-ilmu ini boleh mengembalikan segala kebahagiaan saya terutama kasih anak saya yang sedang dipalingkan dari saya ?

    Orang kata….. kalau sesuatu ilmu itu mujarab – ia tidak mengambil masa yang lama, mungkin 1 – 2 hari sahaja tapi kalau ada yang mengatakan ia mengambil masa sehingga 44 hari….. itu semua adalah tipu belaka

    • buyexxx says:

      Assalamualaikum,

      Saya rasa saudari tidak nyatakan dengan jelas cuba nyatakan agar lebih saya faham

      sekian terima kasih

  3. azlongshah says:

    assalamualaikum?saya azlong ingin belajar ilmu ini secara jarak jauh

  4. buyexxx says:

    Assalamualaikum,

    saudara boleh rujuk laman http://www.ilmupengasih.com untuk mendapatkannya selepas pembelian sila maklum kepada saya serta sila emailkan nama penuh insyallah saya akan cadangkan mana ilmu yang bersesuaian dengan saudara

    sekian terima kasih

Tinggalkan Jawapan

