ILMU PENGASIH SUPAYA SUAMI TIDAK CARI LAIN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ilmu dara ini saya pelajari daripada seorang bidan semasa saya menghantar isteri saya menggurut semasa pantang. Oleh kerana mulut saya secara sepontan tanyakan pada bidan itu mengajar ilmu menjadi dara kembali.

Ilmu dara ini pada dahulu kala dikalangan masyarakat melayu sering mengamalnya kerana ditakuti suami-suami mereka akan mencari jalan untuk berkhawin baru oleh kerana tidak puas semasa melakukan hubungan seks dan alat kemalamin wanita itu ada dirasai kelain yang ketara dan tidak dapat pada orang lain kecuali wanita yang mengamal ilmu dara. Saya tidak mahu kata berlebih-lebih sebab isteri saya pun memakainya rasanya sukar digambarkan dengan kata-kata.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to ILMU PENGASIH SUPAYA SUAMI TIDAK CARI LAIN

  1. bunga says:

    saya sudah bertunang, ttpi tunang saya mempunyai hubungan dengan teman baik saya sendiri.. namun, bila tunang saya berada di sisi saya die sangat tenang dan mngaku syg kan sy. ttp jika die jejak kaki di rumah die berubah serta merta. marah2 dan ptuskan hbungan kami. berdosa x saya gunakan ilmu ini??

    • buyexxx says:

      Assalamualaikum

      kita ini manusia biasa minta pertolongan daripadanya oleh itu kita hanya mampu berikhtihar saya dan berdoa minta agar hajat kita ini dimakbulkan tidak lebih daripada itu. Akan tetapi kita perlulah bertawakal, sabar dan yakin insyallah mana-mana ilmu yang kita amalkan akan dimakbulkan dengan cara yang tiada disangka oleh kita

      sekian terima kasih

      • bunga says:

        saya mahu mencube menggunakan ayat Yusuf. dan penah mencube sekali ke atas dia alhamdullilah nmpak perubahan, akan tetapi setibanya dia di rumahnya sendiri perangainya akan trus berubah, dan dingin.

      • buyexxx says:

        Assalamualaikum,

        saya kurang faham dengan apa yang hendak dimaksudkan

        sekian terima kasih

  2. syed sulaiman says:

    Salam sejahtera…..
    Saya ingin kemukakan masaalah yg saya hadapi pd anda , mudah mudahan anda ade cara atau ilmu yg sesuai untuk saya gunakan agar saya dapat mengatasi masaalah yg saya hadapi sejak keblakangan ini.
    Saya telah berumah tangga hampir 8 thn dan di kurniakan 2 orang anak perempuan yg berumur 3 thn lebeh dan 2 thn. Masaalah saya ye lah….istri tidak lg ingin di gauli mau pun di sentuh malahan tidak lg tidur sekatil dgn saya… pada hal sebelom ini hubungan seks kami sama-sama kuat. Istri saya menjadi suri rumah sepenuh masa,bukan setakat itu saje dia sudah tidak hormat dan tidak lg bertanggung jwp pd saya dan rumah tangga.Pernah baru2 ini dia minta agar saya melepaskan dia dgn alasan kita tidak lg ade sefahaman. Saya pernah bertanya ape kah dan di mane silap saya sehingga membuat dia bersikap dingin terhadap Saya amat menyanyangi kedua anak2 dan juga dia. Dipendek kan cerita saya berumur 39thn dan istri saya 35thn..saya berharap Encik dpt membantu saya memulihkan keadaan agar istri saya tunduk ,kaseh dan sayang pd saya seperti dulu.

    • buyexxx says:

      Assalamualaikum,

      saya minta saudara amalkan ilmu salamun qaulam insyallah apa masalah pun boleh diatasi dengan kadar yang telah ditetapkan

      sekian terima kasih

  3. Syed Sulaiman says:

    Assalamu’alaikum…..
    Terlebeh dahulu sy ingin mengucapkan trimer ksh pd anda yg telah memberi sy cara iktiar meyelesaikan masaalah yg telah sy cerita kan pd anda dengan mengamalkan ilmu salamun qaulam. Sebelom sy amalkan ilmu salamun qaulam sy ingin tau ada kah ilmu salamun qaulam itu hanya membaca SALAAMUN QAULAM MIRRABBIR RAHIIM ? Sy maseh blom faham bagaimane kah cara mengamalkannya.Harap anda bole jelaskan agar sy dpt mengamalkanya dgn cara yg betul. Trimer kaseh skali lg dan sy berdo’a mudah mudahan segala amalan anda di dunia mendapat keberkahan ALLAH dari dunia sampai akhirat. Insya’allah amiin…..

Tinggalkan Jawapan

