ILMU MENGHADAPI MUSUH, ALONG DAN DLL

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Sebenarnya kehidupan seseorang manusia tidak akan terlepas daripada hutang dan hutang juga itu juga boleh mengugat keharmonian keluarga dan orang disekelilingi kita.Kebanyakan kita bukan ingin berhutang sebenarnya mungkin atas desakan kehidupan maka kita terpaksa berhutang. Akan tetapi saya menasihatkan minta janganlah meminjam wang daripada syarikat peminjam (along) atau seumpamanya.

Diatas permintaan pengunjung laman web saya meminta saya mengeluarkan ilmu ini. Ramai juga saya telah memberi ilmu ini diatas permintaan disamping mereka membuat pembelian ilmu-ilmu yang ada didalam blog saya ini dan ramai juga yang pada ketika ini boleh menangani masalah hutang mereka. Sebenarnya apa yang terkandung dalam ilmu rezeki dalam blog saya ini insyallah jika anda menghadapi hutang yang banyak pun mampu anda bayar samada secara berperingkat atau sekali gus. Cuma anda perlulah beramal secara berterusan dan perlu yakin.

Jika saudara-saudari menpunyai niat ingin membayar hutang maka insyallah segala hutang anda akan dapat dibayar akan tetapi jika saudara-saudari tidak mempunyai niat untuk membayar hutang elok jangan amalkan sia-sia sahaja jika anda beramal.

Kesannya ilmu ini hanya pengamalnya sahaja dapat dirasai sepetri musuh, along dan sebagainya tidak nampak anda dengan ertikan lain ghaib, jika ianya mempunyai hajat yang tidak baik seperti ingin mencederakan maka hajatnya itu terbatas tidak mampu melakukanya, jika ianya mencari rumah anda maka rumah anda tidak dapat kelihatan atau sesat dan banyak lagi sukar saya ungkapkan sebab dengan mengamalkan ilmu ini kesannya berbeza-beza pada seseorang itu akan tetapi ianya memberi kesan yang baik pada pengamalnya.



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

