ILMU KANTUNG 3 (MEMBUAT IBU DUIT)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ilmu kantung ini sebenarnya ada banyak ada yang susah dan dan ada yang senang amalannya kebiasaan yang susah itu adalah lebih baik daripada yang senang amalannya kerana lebih mudah dapat apa yang dihajati. Oleh kerana kebanyakan daripada pengunjung laman saya kebanyakan tidak boleh membaca surah al-quran yang baik maka diharapkan dengan ilmu kantung 3 ini boleh membantu anda.

Sebenarnya ilmu kantung 3 (membuat ibu duit) ini diantara yang termudah sekali hanya wirid 2 asma al-husna hasilnya daripada 10 orang hanya 2-3 orang sahaja yang dapat ilmu ini. Akan tetapi saya nasihat kepada semua yang tidak boleh membaca al-quran supaya pergilah mendapatkan guru sebab banyak kebaikannya bukan saya tidak boleh merumikan ayat al-quran akan tetapi saya tidak berapa yakin untuk mengubahnya serta takut mengubahnya.

Kesan daripada ilmu ini daripada pengamal yang berjaya mendapat ilmu ini ialah kantung atau tempat simpan duitnya akan sentiasa tidak pernah kosong akan tetapi ianya hanya cukup untuk keperluan bukan memenuhi kehendak. Diharap saudara saudari dapat bezakan keperluan dengan kehendak saya rasa tidak perlu saya panjangkan.

walaupun daripada 10 orang hanya 2-3 orang sahaja yang dapat ilmu ini jangan bersusah hati selebihnya daripada 2-3 orang itu akan dikurnai rezeki yang tidak disangka jika diamalkan setiap hari terutamanya selepas sembahyang fardu insyallah.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

