ILMU MENTAWARKAN AIR LAUT

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ilmu yag tersebut diatas, amat sesuai diamalkan oleh Para Nelayan atau pemancing laut dalam. Dimana apabila bekalan air kita terputus ada masih ada cara lain untuk mendapatkan bekalan air tawar dengan cara berzikir.

Saya tahu tidak ramai orang tahu kewujudan ilmu ini akan tetapi cuba anda pertanya kepada nelayan-nelayan yang berketurunan bugis. Kita tahu bahawa orang-orang bugis suka duduk di tepi-tepi pantai seperti di sabak bernam, kuala selangor dan beberapa kawasan di perak. Cara mereka mendapatkan rezeki adalah daripada hasil tangkapan lautan.

Apa yang anda perlukan jika tertidak terputus bekalan air tawar maka carilah gelung rotan atau jika tidak ada gunakan gelung koyan pun boleh. Anda perlu meniup pada arah gelung rotan tak perlu sampai mulut mencecah ke air laut cuma meniup sahaja dan ambillah cawan untuk mencedok air laut itu insyallah air itu tidak akan masin dengan izin allah. Akan tetapi lumrah alam manusia ini kurang yakin kerana ada satu penyakin was-was maka sedok sahaja air kemudian membaca ayat yang saya berikan dan tiuplah pada cawan itu insyallah air itu juga tidak akan masin. Ilmu ini perlu diamalkan setiap hari untuk memudahkan kita menghafalnya.

Selain itu banyak orang bertanyakan kepada saya bagaimana untuk mendapat hasil tangkap yang memuaskan saya juga akan memasukan sekali dalam ilmu ini. Insyallah tangkapan anda akan memuaskan akan tetapi janganlah pula lupa diri sehingga melupakan tangungjawap kita sebagai manusia dan jangan pula berlebih-lebihan. Sebenarnya untuk mendapat hasil tangkapan dilaut yang banyak mudah sahaja anda cuma perlu membaca “Bismillah hirahman nirahim” sebanyak 786 kali pada alat tangkap insyallah tangkapan anda akan diluaskan janganlah buat benda-benda yang karut seperti meletakan tulang babi diantara penyambung joran. Benda ini biasa dibuat oleh orang kita yang berugama islam apabila tiba masa pertandingan maka benda inilah mereka cari. Cuba elakan masih ada cara lain untuk menang petandingan.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s