KEBESARAN ILMU YA HUU (IBU SEGALA ILMU)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saudara-saudari sampai bila Islam akan dihina dan dicela semenjak pilihanraya ke-12 banyak sekali masyarakat Islam dan Melayu selalu di persendakan dan diperkecil -kecilkan. Saya sebenarnya tidak mahu berpolitik dan tidak suka politik akan tetapi satu demi satu saya melihat masyarakat Islam khususnya orang melayu dinegara kita dipersendakan oleh pihak-pihak yang tertentu sampai hak orang melayu satu hari akan hilang satu persatu jika kita sendiri tidak mepertahankan.

Saya amat berharap pelawat blog saya ini lebih bersifat fikiran yang terbuka. Jika anda rujuk kepada surah kedua yaitu surah al- Baqarah ada diceritakan dan allah swt berpesan kepada Adam dimana akan terjadi masyarakat terutamanya Islam akan berpecah belah dan bermusuh satu diantara yang lain (sila rujuk kepada surah tersebut) dan pada surah-surah yang lain juga allah swt beberapa kali ada berpesan pekara yang sama. Selian itu Allah SWT juga berpesan dimana menyuruh kita memilih yang menjadi pemimpin dikalangan orang yang Islam.

Saya sering juga pergi ke ceramah kedua-dua pihak tidak kira pihak pembangkang ke atau pihak bukan pembangkang. Semua politik sama aja masing-masing suka menjatuhkan pihak yang lain sedangkan yang mereka kata itu adalah umat muhammad juga ini telah terbukti apa yang telah diperkatakan di dalam banyak surah-surah al-quran. Apa salahnya kita bersatu dengan yang lain tanpa mengira kehendak parti berdamailah diantara kita. Tidak ada ruginya jika kita berdamai. Banyak untungnya jika berdamai daripada rugi. Sebab musuh islam suka jika kita bergaduh atau bertengkar sesama kita. Mereka saya rasa merancang sesuatu untuk memastikan kita akan terus bermusuhan bukan kita semua tidak berlajar sejarah Melaka dimana melaka tumpas disebabkan penduduk Islam dan bala tentera tidak bersatu hati masing-masing mementingkan diri sendiri.

Kebesaran Ilmu YA HUU banyak sungguh khasiatnya ianya boleh jadi sebagai pengasih, penunduk, memusnahkan musuh, hajat dan lain-lain lagi. Segala masalah dunia atau akhirat jika diminta akan dikurniakan. Kebiasaan pengamal ini jika bagi mereka yang kurang menjaga makanan yang halal biasa akan demam atau sakit yang tertentu maka teruskan beramal hajat anda dikurniakan. Ilmu YA HUU ini jika boleh mintalah yang baik-baik kerana ilmu ini kuat juga sebab jika minta yang buruk maka akan dikurniakan juga.

Sebangai contoh jika isteri atau suami anda curang dimana anda sendiri tidak tahu dia curang dan anda meminta dimusnahkan atau dirosakan seseorang itu yang dihajat itu maka jika pasangan anda curang benar-benar curang maka mungkin ada terjadi bala. Mintalah yang baik-baik seperti “YA ALLAH BERILAH PENTUNJUK KEPADA SUAMI/ ISTERI KU CENDERUNG KASIHNYA DAN CINTANYA KEPADAKU”

Contohnya lain tidak payahlah terjun bangunan atau membuat perkara-perkara lain hanya kerana cinta. mintalah supaya kekasih anda menyintai anda dan mestilah bagi yang lelaki mesti pasangkan niat untuk berkhawin jika sudah cukup rezekinya.

Contohnya lain jika anda rezeki sering tidak cukup, banyak hutang sana sini, hidup kais pagi makan pagi kais petang makan petang, ingin naik pangkat, ingin barang dagang laris di jual dan lain-lain yang bersangkutan dengan rezeki sebagai contoh niatnya “YA ALLAH BERIKAN KEPADA DAKU KELUASAN REZEKI, YA ALLAH BERILAH KEMEWAHAN REZEKI DUNIA DAN AKHIRAT, KASIHANLAH KEPADA DAKU HAMBA SEHINA-HINA HAMBA”. Pengajar saya memberi pendapat bahawa jika boleh minta doa “mewah rezeki” bukan “murah rezeki”. Perkataan melayu ini kadang-kadang pelik sikit jika difikirkan minta murah maka akan diberi murah jika mewah akan diberi mewah. Ikutlah kesesuai anda samada ada gunakan perkataan murah atau mewah. Saya lebih suka mengunakan perkataan mewah sebab saya ingin rezeki yang mewah.

Contoh yang lain, anda tidak perlu berbogel untuk menunjuk perasaan anda atas kerajaan yang tidak mendengar nasib anda amalkan ilmu ya huu selepas sembahyang magrib atau mana-mana sembahyang fardu niatkanlah supaya hajat anda ditunaikan. Tidak guna berbogel saya rasa dengan mengunakan ilmu ya huu insyallah hajat anda akan dikurniakan. Tapi jangan niat untuk memusnahkan sebab takut yang rugi kita sendiri. fikir-fikirlah apa yang saya maksudkan dan banyak lagi.

Sekian Terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to KEBESARAN ILMU YA HUU (IBU SEGALA ILMU)

  1. masron says:

    Assalamualaikum…
    saya ingin membeli ebook ini..
    andai kata saya tak faham dgn keterangan yg ada dlm ebook ni. bole ke saya call atau msg tuan tuk rujukan… terima kasih

  2. azam says:

    assalamualaikum…..

    berapakah mahar ebook ini ?

    sekian wassalam.

    • buyexxx says:

      Cara mendapatkan e-buku ilmupengasih.com

      LANGKAH 1
      Anda boleh melakukan bayaran RM30.00 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera.Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima e-buku http://www.ilmupengasih.com

      · ATM Deposit
      · ATM Transfer
      · Fund Tranfer
      · GIRO Interbank Transfer
      · MEPS Interbank Funds Transfer
      . Funds Transfer

      Malayan Banking Berhad ( swift code MBBEMYKL)
      Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :112362122486

      CIMB BANK (swift codeCIBBMYKL )
      Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :12610000852207

      PUBLIC BANKSWIFT (swift code PBBEMYKL)
      Nama Akaun :ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :4477-6402-5923-3103

      LANGKAH 2
      Selepas anda membuat pembayaran sila email butir-butir dibawah ke buyexxx@ilmupengasih.com dan sila sms saya di 0196194600 (jika anda merasakan terlalu panjang butir dibawah maka anda boleh maklum kepada saya dengan cara yang seringkas yang boleh) sms anda amat penting bagi saya kerana saya dapat menghantar e-book ilmupengasih dengan kadar yang segera.

      Jika anda tinggal luar negeri dan berhajat dan ingin membeli e-book http://www.ilmupengasih.com secara TT (telegrafic Tranfer) saya ada meletakan swift code bagi memudahkan dan sila email ataupun sms saya di 6.019.6194600 selepas pembayaran dibuat bagi memudahkan saya untuk menghantar e-book ilmupengasih.com dengan kadar yang munasabah.

      Nama Anda :
      Jumlah Pembayaran:
      Bank :
      No rujukan : (jika ada)
      Alamat Emel Anda :
      No tel anda :

Tinggalkan Jawapan

