ILMU UNTUK MEMPEROLEHI PEKERJAAN

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Ilmu untuk memperlehi pekerjaan ini juga amat penting. Ia merupa ikhtihar untuk mencari pekerja. Saya harap dengan ilmu ini insyallah memudahkan proses untuk mencari pekerjaan dan untuk mencari rezeki.

Setiap hari ada sahaja kita dengan orang dibuang kerja disebabkan ekonomi yang merundum. Saya berharap dengan ilmu ini sedikit boleh membantu anda untuk mencari pekerjaan. Oleh itu janganlah memilih sangat pekerjaan.

Sebenarnya untuk mencari pekerjaan mudah bagi mereka yang mahu berusaha dan susah bagi mereka yang malas. Misalnya kita telah hilang pekerjaan maka janganlah berputus asa untuk mencari pekerjaan yang lain.

Bagi mereka yang telah terputus punca pendapatan satu kerja anda boleh lakukan ialah dengan mencari barang-barang buangan seperti Tin, botol plastik, botol kaca, kertas, kotak dan sebagainya. Pada mulanya memang kita agak malu sedikit untuk mengutip barang-barang yang saya sebutkan tadi. Akan tetapi lama-lama kelamaan sifat malu itu akan bertukar menjadi seperti hobi. Saya pernah melakukan kerja untuk mengutip barang terbuang hasilnya juga agak lumayan boleh mencecah RM200 – RM500 seminggu jika dibuat setiap hari.

Sehingga kini saya amat saya amat suka melakukan kerja untuk mengutip barang buangan terutama Tin minuman saya lakukan pada masa lapang kerana hasilnya saya dapat mengumpul sebanyak 5-10 Bag plastik hitam bersaiz XXL. Untuk satu Bag hitam saya mampu menjual lebih kurang RM 100.00 – RM 150.00 ikut harga pasaran tetapi jangan jual pada orang tengah jual terus ke kilang jika dijual pada orang tengah rugi sedikit. Dahulu pengajar saya menasihat pada saya kini saya nasihat pula kepada anda semua jika putus punca rezeki saya nasihat buatlah kerja dengan mengutip barang buangan. Insyallah anda mampu membuat pendapatan bulanan yang agak lumayan.

Sekian terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to ILMU UNTUK MEMPEROLEHI PEKERJAAN

  1. bgaimane cre untuk sy dpat kan ilmu ini

    • buyexxx says:

      Cara mendapatkan e-buku ilmupengasih.com

      LANGKAH 1
      Anda boleh melakukan bayaran RM30.00 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera.Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima e-buku http://www.ilmupengasih.com

      · ATM Deposit
      · ATM Transfer
      · Fund Tranfer
      · GIRO Interbank Transfer
      · MEPS Interbank Funds Transfer
      . Funds Transfer

      Malayan Banking Berhad ( swift code MBBEMYKL)
      Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :112362122486

      CIMB BANK (swift codeCIBBMYKL )
      Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :12610000852207

      PUBLIC BANKSWIFT (swift code PBBEMYKL)
      Nama Akaun :ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :4477-6402-5923-3103

      LANGKAH 2
      Selepas anda membuat pembayaran sila email butir-butir dibawah ke buyexxx@ilmupengasih.com dan sila sms saya di 0196194600 (jika anda merasakan terlalu panjang butir dibawah maka anda boleh maklum kepada saya dengan cara yang seringkas yang boleh) sms anda amat penting bagi saya kerana saya dapat menghantar e-book ilmupengasih dengan kadar yang segera.

      Jika anda tinggal luar negeri dan berhajat dan ingin membeli e-book http://www.ilmupengasih.com secara TT (telegrafic Tranfer) saya ada meletakan swift code bagi memudahkan dan sila email ataupun sms saya di 6.019.6194600 selepas pembayaran dibuat bagi memudahkan saya untuk menghantar e-book ilmupengasih.com dengan kadar yang munasabah.

      Nama Anda :
      Jumlah Pembayaran:
      Bank :
      No rujukan : (jika ada)
      Alamat Emel Anda :
      No tel anda :

    • salam..
      sy xbrape paham ngn proses pbayaran..?
      and nk tanya ini daro mane ekk

Tinggalkan Jawapan

