TESTIMONI

Assalamulaikum dan salam sejahtera,
Merujuk kepada perkara diatas untuk maklumat semua sebenarnya banyak testimoni berkeadaan dengan ilmu yang terdapat didalam laman saya http://www.ilmupengasih.com/ sebenarnya saya tidak suka memberi testimoni didalam laman saya diatas sebab-sebab yang tertentu menyebabkan saya tidak memberi testimoni didalam laman saya. Salah satu sebabnya ialah saya lebih suka jika pembeli e-book ilmupengasih.com membaca sepuas-puas laman blog saya sehingga yakin sebelum membuat pembelian e-book saya.

Akan tetapi memandangkan sms yang saya terima adalah terlalu luar biasa dan sebenarnya saya tidaklah pandai menjawap sms. Kadang-kadang sms yang saya terima diantara 10 hingga 50 sms dan belum sempat saya menjawab persoalan sms yang berkedudukan dibelakang akan hilang dengan sendiri.

Kadang-kadang untuk menjawab sebarang persoalan samada pembeli atau bakal pembeli e-book ilmupengasih.com bukan kerja yang mudah kadang-kadang orang yang sms saya mengunakan perkataan yang singkat dimana kadang-kadang saya tidak berapa faham oleh demikian sms yang diberikan perlu saya baca berulang-ulang.

Disini saya memohon maaf kerana banyak daripada sms anda tidak saya jawab dengan kadar yang segera jika boleh sila salurkan persoalan anda melalui email saya yaitu buyexxx@ilmupengasih .com insyallah saya akan menjawab dengan kadar yang munasabah. Memandangkan sms yang saya terima terlalu banyak dan secara terus terang saya rasa tidak mampu menjawab untuk menjawab sms yang diberikan dan ini disebabkan 2 faktor

faktor pertama Sumber kewanggan kurang mengizinkan untuk menjawab sms cuba anda banyakan kadang saya perlu menjawab 10 hingga 50 sms sehari dimana hanya ingin membuat pertanyaan ini belum berbalas-balas sms kadang-kadang lebih 50 sms yang perlu saya jawab ini belum lagi sms daripada luar negara dimana satu sms saya perlu membayarnya sebanyak 0.50 sen untuk satu sms ini belum lagi jika balas membalas sms berlaku pendek kata untuk sehari jumlah sms yang perlu saya membayarnya diantara RM10.00 hingga RM 15.oo sehari ini belum lagi jika ada sms daripada luar negara.

Faktor yang kedua perlu ialah masa saya pun seperti anda kadang-kadang saya ada urusan hari yang perlu saya selesaikan dan ada kerja yang perlu saya buat dan sebagai manusia saya juga kadang-kadang perlu rehat pada masa-masa yang tertentu. Oleh yang demikian kadang-kadang saya terlewat menjawabnya maka sms yang terkemudian akan hilang dengan sendirinya kadang-kadang masa memain peranan yang penting juga. Dan talifon saya ini bukanlah cangih sangat tidak seperti telefon saudara-saudari sekelian yang serba cangih dan moden dimana boleh memuatkan banyak sms.

Berikut adalah testimoni yang terbaru akan tetapi saya terpaksa hitamkan mana-mana yang saya rasa amat peribadi dan saya amat berharap anda berpuas hati sebenarnya banyak juga maklum balas ataupun testimoni yang ada akan tetapi berikut adalah testimoni yang terbaru. Saya merasa hairan kenapa terlalu banyak sms yang saya terima ini belum lagi email yang saya terima tidak kurang banyaknya sehingga kadang-kadang untuk menjawab email memerlukan masa untuk menjawabnya kerana perlu saya membaca dengan teliti dan mengamatkan apa yang diperkatakan oleh pemberi email.

Sekian terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

