INGIN MENGETAHUI PASANGAN ANDA CURANG

Assalamualaikum dan salamsejahtera,

Saudara dan saudari saya meminta jika mendapat berita bahawa pasangan anda curang diminta jangan mempercayainya kerana kadang-kadang ianya ada orang persorangan saja ingin menabur fitnah atau ingin menjatuhkan rumah tangga anda.

Ilmu yang akan saya berikan ini sangat terkenal diamalkan oleh orang dahulu kala untuk mengetahui samada pasangan anda itu curang ataupun sebaliknya. Caranya amat mudah sekali pastikan pasangan anda itu sedang tidur dan tulislah sepotong ayat yang diberikan pada telapak tanggan dan letak sahaja pada dada orang yang ingin dimaksudkan itu insyallah orang yang sedang tidur itu akan menyatakan kepada anda secara berkata-kata samada ianya curang ataupun sebaliknya.



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to INGIN MENGETAHUI PASANGAN ANDA CURANG

  1. mat berkata:

    Assalamualaikum,
    Saya telah bermimpi isteri saya curang, beberapa kali setelah saya amalkan bberapa ilmu yang diberikan selepas solat. Saya juga mengerjakan solat sunat sebelum tidur. Soalannya, adakah mimpi saya ini ada kebenaran dan setelah mengamalkan ilmu mengetahui pasangan curang tapi masih belum mendapat petunjuk. Mungkin cara saya salah kot. Tapi hati saya tetap tak tenang.

    • buyexxx berkata:

      Assalamualaikum,

      saya minta saudara cuba beberapa kali sehingga dihati saudara tidak meninggalkan bekas ataupun perasaan ragu-ragu dengan erti kata lain agar betul-betul yakin insyallah saudara akan dapat jawapanya selain daripada itu saya harap agar saudara amalkan ilmu salamun qaulam

      sekian terima kasih

  2. saya ma tahu apa ayat yg perlu ditulis di tapak tangan pasangan kita???dan lpas tu adakah kita letak tanganya atas dadanya sndiri???

  3. Faizah berkata:

    Saya Akan membuat pesanan melalui maklumat yang En Asyaari. Saya cuma in gin mengetahuin bagaimana saya sebagai seorang isteri menghadapi delima dimana suami tee okay salah seorang pelajar yg merupakan seorang janda, anak seorang. Memandangkan Akan hubungan suami saya dgn dia tidak mengejut sbb dalam tempuh masa kurang Sebulan, suami sudah terperangkap olehnya. Yg peliknya, tak sampan 1-3 bulan, suami sudah dipancingnya hingga sekarang. Apa cara saya sebagai isyarah boleh menarik balik suami kembali kepangkuan anak2 Dan isteri. Hubungan bukan aje intim, malahan satu Malaysia dah diterokainya dgn perbelanjaan ditanggung oleh suami. Wang simpanan habis digunakan utk melancung seperti suami isteri, walhal isteri Dan anak2 terbengkalai, macam tak Ada ayah utk membawA kami bercuti.

Tinggalkan komen