Assalamualaikum dan salam sejahtera,

 

Saya minta maaf kerana sudah agak lama tidak menulis dalam bloq dan banyak juga yang menghantar sms kepada saya bertanya kenapa saya samada E-book masih jual lagi saya minta maaf banyak SMS tidak dapat saya jawab ini bergantung kepada credit hand phone kadang-kadang tidak mampu saya menjawab semua pertanyaan melalui sms walaubagaimana pun jika ada mana-mana sms yang tidak terjawab sila sms semula insyallah saya akan menjawabnya.

 

Ramai juga bertanya samada laman ilmupengasih.com masih wujud lagi. Sebenarnya saya terlupa renew domain tersebut insyallah dalam masa terdekat saya akan cuba renew domain tersebut.

 

Selain daripada itu saya telah memasukan beberapa ilmu terbaru cuba jika ada kelapangan akan menulis dalam blog.

 

Disini saya ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru diharap tahun 2013 lebih baik daripada 2012

 

Sekian terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen