ILMU PENUNDUK MANUSIA, JIN ATAU SYAITAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Untuk pengetahuan diantara ilmu ini adalah lebih kurang sama kesannya dengan ilmu penunduk Nabi sulaiman. Akan tetapi ianya lebih panjang daripada ilmu penunduk nabi sulaiman. Setiap ilmu mesti ada cerita disebaliknya seperti ilmu penunduk ini juga mempunyai kisah dan ceritanya.

Kisah penunduk ilmu sulaiman ialah cara nabi menunduk puteri balqis. Manakala Ilmu penunduk manusia atau jin sebenar mempunyai kisah-kisahnya. Saya ringkaskan ceritanya Pada satu hari Nabi sulaiman memanggil beberapa golongan diantaranya Manusia, jin, Syaitan dan binatang. Kemudian Nabi sulaiman bertanya kepada 4 kaum itu siapa yang sangup dan boleh mengangkat atau mengalihkan Istana Puteri balqis berdekatan dengan Istananya. Golonggan syaitan dan jin sangup mengalihkan istana Puteri Balkis akan tetapi pada salah seorang daripada golongan manusia menawarkan dirinya untuk mengalihkan Istana Puteri Balkis. Kesimpulan cerita ini maka menunjukan bahawa Ilmu manusia ini lebih hebat dengan ilmu gologgan yang lain. Selain itu ada beberapa cerita di zaman nabi sulaiman ilmu manusia adalah lebih hebat daripada ilmu jin atau syaitan.

Oleh itu secara tidak langsung kita mampu menunduk sesiapa juga tidak kira manusia, jin, syaitan atau binatang. Akan tetapi pada zaman sekarang ini mana lagi ada orang mempercayai perkara ini. Cuma individu-individu yang tertentu sahaja yang mempercayainya. Mungkin cerita yang diatas terlalu singkat. Sebanarnya ada beberapa kisah dinama ilmu manusia lebih hebat daripada bangsa golongan lain.

Kepada sesiapa yang berminat ingin mengamalnya bacalah ilmu ini selepas mengerja solat wajib mahupun solat sunat yang lain. Kesan ilmu ini memang pada awalnya kita tidak nampak sangat akan tetapi lama kelamaan anda akan merasa kelainan dimana apa yang anda minta cari seseorang itu insyallah akan dimakbulkan. Selain daripada itu jika diamalkan ilmu ini insyallah makhluk halus tidak berani menganggu anda.

Sekian Terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to ILMU PENUNDUK MANUSIA, JIN ATAU SYAITAN

  1. Anonymous berkata:

    ape amalannye yg kite nak suruh semua jin dan syaitan takut???leh gtau x??

  2. Anonymous berkata:

    Ambil Baldi besar, bubuh air dan campurkan 2 paket air batu dari 7E. Baca Al-Fateha, 3 Kul, Selawat Nabi dan Ayatul Kursi 7x…di ikuti dengan niat supaya jika ada jangguan jin, iblis dan syaitan didalam badan kamu supaya dikeluarkan…Mintalah dengan Allah dan Allah akan makbulkan..sememangnya Allah tidak pernah berbohong! insyaallah..jirus air batu itu perlahan-lahan keseluruh tubuh kamu

  3. Anonymous berkata:

    Jika kamu rasa sakit, teruskan mandian itu. Dengan cara ini jin, iblis dan syaitan tidak suka duduk didalam badan kamu…amalkan setiap minggu sekali pada waktu asar dan sebelum maghrib…insyaallah berkesan…amalan rasullah dan sahabat-sahabat…Lagi berkesan dengarlah CD bacaan ayat-ayat Ruqyah hari-hari sambil pejam mata dan jangan dengar ia apabila anda sedang memandu…30

Tinggalkan komen