ILMU ANGKAT BARANG DARI JAUH

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Ilmu angkat barang dari jauh untuk pengetahuan banyak sekali pengunjung laman saya meminta daripada saya jika mempunyai ilmu angkat barang dari jauh. Untuk mengamalkan ilmu ini saya minta janganlah riak atau niat ingin menunjuk-nunjuk atau ingin membuat persembahan pula kepada orang lain. Jika ingin membuat persembahan maka saya sarankan pergilah pelajar dengan En. David Copperfield yang terkenal itu. Ilmu ini adalah untuk menambah pengetahuan sahaja.

Jika anda telah tamat dengan cara amalan yang saya berikan maka pada permulaan saya sarankan supaya mengangkat benda yang ringan terlebih dahulu seperti kertas, pencil, bijian beras dan seumpanya dengannya. Kemudian barulah mengangkat benda yang berat daripada peringkat ke peringkat yang lain. Jangan terus menggangkat benda yang berat.

Insyallah jika dimakbulkan makan anda mampu mengangkat apa jenis barang pun. Jika ianya berat apabila anda mengangkat dengan tanggan ianya seperti ringgan. Tapi jangan riak, sombong atau seumpanya dengannya ilmu itu akan hilang daripada kita. Maka perlu dibuat dari mula hingga akhir lagi sekali.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen