ILMU KEBAL

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Baru-baru ini ada beberapa orang telah tertipu oleh beberapa laman yang menawarkan ilmu kebal daripada maklumat yang diberikan untuk memiliki ilmu kebal ada laman web mengenakan maharnya hampir ratusan ringgit dan pembelinya terpaksa membuat beberapa persediaan
seperti menyediakan peralatan tertentu.

Sebenarnya untuk memiliki ilmu kebal ini cukup mudah tidak perlu menyediakan apa-apa barang ataupun azimat atau tangkal dengan cara berdoa sahaja anda mampu memiliki ilmu kebal ini disamping dengan doa ini akan dimewahkan rezekinya, musuh akan merasa gentar dan takut dan lain-lain kebaikan.

Sebagai contohnya untuk ilmu kebal api yang saya berikan dalam laman saya ini di ILMU KEBAL API ilmu banyak gunanya dan patut diingat oleh orang islam. Ilmu kebal api ini boleh digunakan dalam beberapa keadaan seperti terkena api, terkena minyak ataupun kita terpaksa melalui api seperti rumah terbakar atau sebagainya. Jika terkena pada api terkena pada angota badan maka ditekap pada langit-langit mulut dengan mengunakan ibu jari dan pada ibu jari tersebut dibaca dengan doa dalam ilmu kebal api dan kesan air liur itu di sapu pada kawasan terkena api maka insyallah akan sembuh ataupun tidak merasa panas. Untuk mengujinya pula sila lawati laman ILMU KEBAL API

Ilmu ini telah diamalkan dan diajarkan oleh beberapa ulamak dan aulia seperti ulama al-khafi, al-ghazali, al-salafah, syeik abdul kadir jalani dan beberapa ulama yang lain. Dengan itu secara tidak langsung cara amalan adalah mudah sekali cuba perlu membuat beberapa zikir selepas sembahyang terutama selepas sembahyang fardu dan mintalah daripada pencipta bukan meminta daripada selain daripadanya.

Daripada pendapat guru-guru ingat allah swt itu maka kaya dan lebih mengetahui daripada kita ilmu ini telah ditiup dan diberikan kepada ulama-ulama untuk kegunaan masyarakat islam dimana pada zaman ini banyak sangat berlakunya kekalutan masalah dunia banyak sangat musuh islam akan tetapi untuk mendapat ilmu ini perlulah saudara-saudari mengamalnya ataupun berzikir secara berterusan.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen