ILMU PENGASIH SUARA

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ilmu pengasih suara hanya dengan berbicara menggunakan media telepon atau handphone, lawan jenis yang dituju pun menjadi takluk dan jatuh hati. Kekuatan Ilmu pengasih suara terletak pada suara yang boleh membuat lawan jenis rindu serindu-rindunya. Kekuatan ilmu ini terletak pada suara. Hanya dengan berbicara dan mendengarkan suara dari si pengamal, maka orang yang dituju akan jatuh cinta dan selalu rindu jika tidak bertemu dengan si pengamal.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to ILMU PENGASIH SUARA

  1. SABRINA berkata:

    sye nk order tpi brape sms pde no sye 0179314884

    • buyexxx berkata:

      Cara mendapatkan e-buku ilmupengasih.com

      LANGKAH 1
      Anda boleh melakukan bayaran RM30.00 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera.Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima e-buku http://www.ilmupengasih.com

      · ATM Deposit
      · ATM Transfer
      · Fund Tranfer
      · GIRO Interbank Transfer
      · MEPS Interbank Funds Transfer
      . Funds Transfer

      Malayan Banking Berhad ( swift code MBBEMYKL)
      Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :112362122486

      CIMB BANK (swift codeCIBBMYKL )
      Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :12610000852207

      PUBLIC BANKSWIFT (swift code PBBEMYKL)
      Nama Akaun :ASYAARI ABDUL RAHMAN
      No Akaun :4477-6402-5923-3103

      LANGKAH 2
      Selepas anda membuat pembayaran sila email butir-butir dibawah ke buyexxx@ilmupengasih.com dan sila sms saya di 0196194600 (jika anda merasakan terlalu panjang butir dibawah maka anda boleh maklum kepada saya dengan cara yang seringkas yang boleh) sms anda amat penting bagi saya kerana saya dapat menghantar e-book ilmupengasih dengan kadar yang segera.

      Jika anda tinggal luar negeri dan berhajat dan ingin membeli e-book http://www.ilmupengasih.com secara TT (telegrafic Tranfer) saya ada meletakan swift code bagi memudahkan dan sila email ataupun sms saya di 6.019.6194600 selepas pembayaran dibuat bagi memudahkan saya untuk menghantar e-book ilmupengasih.com dengan kadar yang munasabah.

      Nama Anda :
      Jumlah Pembayaran:
      Bank :
      No rujukan : (jika ada)
      Alamat Emel Anda :
      No tel anda :

Tinggalkan komen