ILMU MEMANGGIL SESORANG DARIPADA JAUH

Assalamualaikum dan salamsejahtera,

Untuk pengetahuan saya banyak menerima banyak email atau panggilan telefon dimana bagaimana ingin memanggil isteri, tunang atau pun kekasih kepangkuan. Untuk pengetahuan semua saya ini bukan jenis orang pandai bercakap sangat dan kadang-kadang sms tidak mampu yang hantar dengan begitu banyak oleh itu dengan ilmu ini saya harap boleh menjawab beberapa individu dimana saya tidak mampu jawab melalui sms.

Secara ringkas ilmu ini perlu dilakukan beberapa perkara iaitu puasa jika berkemampuan solat sunat tahajut, sunah hajat dan sunat hajad jika mampu jika tidak mampu bacalah ayat yang saya berikat selepas apa-apa solat fardu dan perlu dibaca secara berterusan bukan sekali baca sahaja.

Kesannya orang yang dimaksudkan itu akan merasakan sesuatu kehilangan seperti semasa anda perjalan lupa bawa sesuatu yang penting. Lama kelamaan orang yang dimaksudkan itu akan sedar sesuatu yang hilang dan insyallah akan kembali kepada anda.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to ILMU MEMANGGIL SESORANG DARIPADA JAUH

  1. buyexxx berkata:

    Assalamulaikum dan salam sejahtera,

    saya sudah periksa email saudari tidak didaftarkan didalam senarai pembeli e-book saya

    sekian terima kasih

    • cik renn berkata:

      macam mne?sy berminat nk beli..

      • buyexxx berkata:

        Cara mendapatkan e-buku ilmupengasih.com

        LANGKAH 1
        Anda boleh melakukan bayaran RM30.00 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera.Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima e-buku http://www.ilmupengasih.com

        · ATM Deposit
        · ATM Transfer
        · Fund Tranfer
        · GIRO Interbank Transfer
        · MEPS Interbank Funds Transfer
        . Funds Transfer

        Malayan Banking Berhad ( swift code MBBEMYKL)
        Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
        No Akaun :112362122486

        CIMB BANK (swift codeCIBBMYKL )
        Nama Akaun : ASYAARI ABDUL RAHMAN
        No Akaun :12610000852207

        PUBLIC BANKSWIFT (swift code PBBEMYKL)
        Nama Akaun :ASYAARI ABDUL RAHMAN
        No Akaun :4477-6402-5923-3103

        LANGKAH 2
        Selepas anda membuat pembayaran sila email butir-butir dibawah ke buyexxx@ilmupengasih.com dan sila sms saya di 0196194600 (jika anda merasakan terlalu panjang butir dibawah maka anda boleh maklum kepada saya dengan cara yang seringkas yang boleh) sms anda amat penting bagi saya kerana saya dapat menghantar e-book ilmupengasih dengan kadar yang segera.

        Jika anda tinggal luar negeri dan berhajat dan ingin membeli e-book http://www.ilmupengasih.com secara TT (telegrafic Tranfer) saya ada meletakan swift code bagi memudahkan dan sila email ataupun sms saya di 6.019.6194600 selepas pembayaran dibuat bagi memudahkan saya untuk menghantar e-book ilmupengasih.com dengan kadar yang munasabah.

        Nama Anda :
        Jumlah Pembayaran:
        Bank :
        No rujukan : (jika ada)
        Alamat Emel Anda :
        No tel anda :

  2. hanieda berkata:

    assalamualaikum… bolehkah ILMU MEMANGGIL SESORANG DARIPADA JAUH ni panggil balik kekasih yang dah putuskan hubungan ngan kita? pernahkah siapa² yang guna ilmu ini dan sejauh manakah keberkesanannya?

    • buyexxx berkata:

      Assalamualaikum,

      Saudari boleh amalkan ilmu salamun qaulam, ilmu pengasih yusof dan ilmu penyeru pasangan.

      sekian terima kasih

Tinggalkan komen