ILMU MEMBUTAKAN MUSUH

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Merujuk kepada perkara diatas jika melihat tajuknya bukanlah dengan mengamal membolehkan musuh yang dimaksudkan itu buta secara zahir. Akan tetapi hanya untuk seketika sahaja supaya jika dapat lepas daripada tawanan atau dapat melepaskan diri kita daripada gengaman musuh ataupun kepongan musuh dimana kita tidak dapat kelihat.

Untuk mengetahuan semua pada zaman dahulu banyak sungguh peperangan ataupun pergaduhan antara setu kelompok dan kelompok yang lain. Tapi pada zaman sekarang amat berbeza keadaanya kita boleh gunakan jika kita terperangkap. Maksud terperangkap banyak ertinya amat sukar untuk dijelaskan secara tulisan maka sila guna akal fikiran dan kebijaksanaan anda.

Mungkin ada diantara anda bertanya apa kaedahnya. Sebenarnya ilmu untuk membuta musuh, lawan, pencuri, atau bukan musuh bertujuan untuk melepaskan diri dan keluarga atau seumpamanya memang banyak dan bermacam-macam keadahnya. Ada yang mengunakan surah al-fatihah, surah a-fiil, surah zalazah dan lain-lain lagi. Memang cukup banyak tapi tujuannya sama supaya mata musuh ataupun orang dihadapan ataupun dibelakang kita menjadi gelap. Pada ilmu Selendang merah saya meletakan surah al-fatihah akan tetapi untuk ilmu membutakan musuh saya meletakan daripada surah yang lain.

Jika anda dilanda atau terperangkap oleh sesuatu perkara atau sesuatu hal maka kita hanya ambil pasir, tanah yang tidak bergumpal, ataupun debu kemudian taburkanlah ianya pada jalan yang kawasan yang anda ingin dilalui atau tabur ditempat anda ingin bersembunyi insyallah musuh atau orang-orang yang dimaksudkan itu tidak dapat mencari sepertinya tidak kelihatan pada pandangan matanya dan telah digelapkan oleh allah swt. Perlu diingat jangan mengamal ilmu ini untuk tujuan mencuri atau membuat inaya kepada seseorang atau gologgan sebab musibah akan menimpa anda. Buatlah untuk kebaikan diri sendiri keluarga ataupun orang telah ditanggung jawap untuk menjaganya.

Sekian terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen