ILMU TASBIH YUNOS (SOLAT HAJAT)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Merujuk kepad perkara diatas, sebenarnya untuk solat hajat banyak versi-versinya jika kita lihat apa yang tertulis didalam buku maka daripada satu buku ke buku yang lain kadang-kadang ada sedikit kelainan samada pada surahnya ataupun semasa sujudnya.

Ilmu yang akan saya perturunkan agak panjang sedikit daripada biasa mungkin ianya akan mengambil sama dalam 1jam – 1jam 30 min jika untuk mengamalkan akan tetapi jika kita sudah biasa maka kita rasa ringan untuk membuatnya akan tetapi kepada yang baru-baru mula memanglah rasa penat sedikit akan tetapi insyallah apa yang kita minta samada sekejap ataupun lewat ia akan dimakbulkan juga.

Kadang-kadang dihati saya rasa ini ingin membantu dan kadang-kadang ada diantara pembeli e-book saya dimana meminta membuat sesuatu kebiasaanya akan solat hajat bagi mereka. Saya tidak berapa suka mementingkan diri sendiri maka disini mana-mana individu yang mempunyai hajat yang dirasakan kecemasan maka bolehlah emailkan kepada saya insyallah jika mana yang boleh saya bantu saya akan bantu sedaya upaya saya kerana kadang-kadang saya buat untuk diri sendiri sahaja akan tidak menjadi kesulitan bagi saya untuk menyelitkan sedikit hajat anda akan tetapi saya minta janganlah melampaui batas kerana kebanyakan kadang-kadang ada individu-individu yang tertentu bersikap memaksa. Oleh yang demikian anda boleh tuliskan hajat anda dan diemailkan kepada buyexxx@ilmupengasih.com

sekian terima kasih

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to ILMU TASBIH YUNOS (SOLAT HAJAT)

  1. nor hairee berkata:

    assalamualaikkum, saya sekarang nie ada masalah besar,setiap apa yg saya buat pasti berhenti sekerat jalan x pernah yg berjaya.. saya hampir putus asa. banyak dah saya habis duit .sekarang nie saya rasa amat susah sekali..apa yang pihak tuan boleh cadangkan?terima kasih

    • buyexxx berkata:

      Assalamualaikum,

      merujuk pada keterangan saudari saya kurang faham sila nyatakan dengan lebih lanjut adalah lebih baik saudara emel pada saya di buyexxx@ilmupengasih.com jika merasakan ianya perkara yang perlu dirahsiakan ataupun sensitive

      sekian terima kasih

Tinggalkan komen